21 August 2015

HaHaHa...Kan Dah Kena!

Assalamualaikum & Salam Jumaat Semua.....

Biasa memng tiap-tiap pagi rutin harian dalam kereta, saya akan beri anak kesayangan kami yang berumur 4tahun vitamin C untuk menjaga kesihatannya. 1 atau 2biji. 

Tiba-tiba pagi ni dia cakap "ibu, hari ni irdina nak bagi ayah satu erkkk...boleh tak?" saya pun sambil mengangguk mengatakan "ok sayang".....

Ayahnya masa tu tengah drive. Anak ku yang comel suka bercakap ni memng suka menyuapkan makanan. Apa lagi, walaupun ayahnya ketika itu masih memegang stereng kereta... "Ayah,Irdina nak bagi ayah vitamin C ni" biasalah cik hubby ku.. akan mengelengkan kepalanya... Sekali tanpa disedari kena perli ngan anak.. "Ayah makan ni elok tau untuk kesihatan"  sambil tangan dia yang memegang vitamin C terus disumbat dalam mulut ayah dia... hahahaa... 
haaaa....kan dah KENA, Ayah kena paksa makan Vitamin C ('',)


Happy Sharing with my family.....

Korang memang BEST sebab sudi membaca di blog saya yang comel ni ('',)

No comments:

Post a Comment