24 September 2014

Giveaway by NazaTupperware. JOM JOIN!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.....

Hari ini sambil-sambil blogwalking terjumpa giveaway yang sangat menarik. Mana tahu ada rezki saya kan.hehe.. Suka gak barang tupperware ni sebab sangat berkualiti. Tahan panas & tahan lasakkk.. Wah promote plak macam haku plak yang jual..hehe.. Saya tak jual tupperware yer. Saya jual Shaklee jer :) Kalau korang nak turut serta giveaway ni boleh tekan picture kat bawah ni.



Wish Me Luck uall....

Terima kasih sudi membaca di blog ini!

2 comments:

  1. owh baru perasan ummi tag saya...will join later...huhu..sekejap yeee

    ReplyDelete
  2. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/giveaway-by-nazatupperwarejom-join.html

    ReplyDelete